Понеділок | |
1. Фізичне виховання 2. Ознайомлення з соціумом | 9.00-9.15 9.25-9.35 |
Вівторок | |
1. Мовленнєве спілкування 2. Художньо-продуктивний розвиток (малювання) | 9.00-9.15 9.25-9.40 |
Середа | |
1. Музичне виховання 2. Ознайомлення з природним довкіллям + сенсорний розвиток II пол. дня Спортивні розваги (1 тиждень) | 9.00-9.15 9.25-9.40 |
Четвер | |
1. Мовленнєве спілкування 2. Фізичне виховання II пол.дня Музичні розваги (1 тиждень) | 9.00-9.10 9.20-9.35 |
П’ятниця | |
1. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) + сенсорний розвиток 2. Музичне виховання | 9.00-9.15 9.25-9.40 |
Понеділок | |
1. Художнньо-продуктивна діяльність (Ліплення/аплікація) 2. Музичне виховання Піший перехід | 9.00-9.15 9.25 - 9.40 |
Вівторок | |
1. Ознайомлення із соціумом + мовленнєве спілкування 2. Фізичне виховання | 9.00-9.20 9.30-9.50 |
Середа | |
1. Худ. література (мовленнєве спілкування) + логіко-математичний розвиток 2. Музичне виховання II пол. дня Спортивні розваги (2 тиждень) | 9.00-9.20 9.30-9.45 |
Четвер | |
1. Ознайомлення із соціумом + мовленнєве спілкування 2. Фізичне виховання II пол. дня Музичні розваги (2 тиждень) | 9.00-9.20 9.35-9.55 |
П’ятниця | |
1. Ознайомлення з природним довкіллям 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) | 9.00-9.15 9.25- 9.40 |
Понеділок | |
1. Ознайомлення з природним довкіллям + мовленнєве спілкування 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) | 9.00-9.30 9.40-10.00 |
Вівторок | |
1. Фізичне виховання 2. Ознайомлення із соціумом + мовленнєве спілкування | 9.00-9.25 9.35-10.05 |
Середа | |
1. Логіко-математичний розвиток+ознвйомлення з соціумом 2. Музичне виховання Піший перехід II пол. дня Спортивні розваги (3 тиждень) | 9.00-9.35 9.45-10.05 |
Четвер | |
1. Музичне виховання 2. Художня література II пол. дня Музичні розваги (3 тиждень) | 9.00-9.20 9.30-9.50 |
П’ятниця | |
1. Фізичне виховання 2. Художньо-продуктивна діяльність (Ліплення/Аплікація) | 9.00-9.25 9.35- 9.55 |
| |||||
|
Середа | |
1. Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування (грамота) 2. Логіко-математичний розвиток 3. Ознайомлення з оточуючим II пол. дня Спортивні розваги (4 тиждень) | 9.00-9.30 9.40-10.10 10.20-10.50 |
Четвер | |
1. Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування+художньо-продуктивна діяльність (ліплення 1-3 т., аплікація 2-4 т.) 2. Ознайомлення з природним довкіллям 3. Музичне виховання Піший перехід II пол. дня Музичні розваги (4 тиждень) | 9.00-9.30 9.40-10.10 10.20-10.50 |
П’ятниця | |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого виховання (худ. літ.+худ. праця) 2. Ознайомлення з оточуючим 3. Фізичне виховання | 9.00-9.30 9.40- 10.10 10.20-10.50 |