Інформаційно-аналітична довідка
КДНЗ № 12 "Світлячок"- профільний: з поглибленою роботою з фізичної культури. Відкритий у вересні 1978 року.
Навчально-розвивальне середовище:
- територія - 713,0 кв.м.
- загальна площа - 10670 кв.м.
- майдан озеленення - 57%
У ДНЗ функціонує 5 груп. Є спальні, туалетні кімнати, роздягальні і групові кімнати, музична та фізкультурна зали.
Режим роботи основного закладу: п`ятиденний робочий тиждень з 6.30 до 18.00 годин.
В КДНЗ є спортивний зал, тренажерна кімната, музичний зал, методичний кабінет, де зібрана бібліотека методичної і художньої літератури та український музей народного побуту.
- Дитячий заклад відвідують 124 дітей
- Перша молодша група - 16 дітей
- Дошкільний вік - 98 дітей
Дошкільний навчальний заклад № 12 "Світлячок" у своїй діяльності керується такими нормативно-правовими документами:
- Конституція України;
- Закон України "Про освіту";
- Закон Україгни "Про дошкільну освіту";
- Конвенція " Про права дитини";
- Національна доктрина розвитку освіти;
- Закон України "Про охорону дитинства";
- державна національна програма "Освіта" (Україна ХХІ століття);
- Закон України "Про мови".
Одним з основних напрямків методичної роботи ДНЗ №12 "Світлячок" є відстеження результатів динаміки розвитку дитини і педагогічної компетентності вихователя. Розроблена система педагогічної діагностики при психологічному супроводі дозволяє бачити реальну картину результатів діяльності установи і, відповідно, ставити цілі і планувати методичну роботу. Методична робота в дошкольному закладі - частина системи безперервної освіти педагогів.
Для поглиблення педагогічних знань і умінь, з метою підвищення самоосвіти, кожен педагог поглибленно працює над обраною темою.
Проблемною темою комунального дошкільного навчального закладу № 12 є "Формування мовленнєвої особистості".
Основними завданнями на 2020-2021 навчальний рік є:
- Забезпечити системний, творчий підхід у використанні педагогами інтерактивних та сучасних інноваційних технологій.
- Активізувати роботу спрямовану на збереження та зміцнення фізичного, психічного та соціального здоров'я дітей шляхом активізації ігрової діяльності.
- Удосконалити роботу з формування та розвитку інтелектуальних та комунікативно-мовних здібностей дошкільників в тісній співпраці з батьками, шляхом урізноманітнення нетрадиційних форм взаємодії з ними.
- Забезпечити наступність в роботі ЗДО та школи, щодо створення необхідних умов для якісного інклюзивного навчання.
Кiлькiсть переглядiв: 526