Графік особистого прийому громадян адміністрацією закладу
Середа з 10:00 - 12:00
П'ятниця з 14:00 - 17:00

Закон України "Про звернення громадян" https://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ директора № 21

КЗДО № 12 «Світлячок»

від 07.02.2023 року

ПОРЯДОК

роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри

КЗДО № 12 «Світлячок»

І. Загальні положення

1.1. Порядок роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри КЗДО № 12

«Світлячок» (далі – Порядок) розроблено відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу президента України від 07 лютого 2008 року №!)( «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».

1.2. Цей Порядок визначає послідовність дій посадових осіб КЗДО № 12 «Світдячок» (далі – КЗДО №12) при отриманні, опрацюванні, перевірці, узагальненні та обліку інформації, яка надходить від фізичних осіб (далі – заявник) за телефоном довіри КЗДО №12 за абонентським номером (05134) 5-78-67.

1.3. Телефон довіри КЗДО №12 працює щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 08.00 до 17.00 годин (у п’ятницю – до 16.00) за абонентським номером (05134) 5-78-67.

1.4. Заявник може звернутися за телефоном довіри КЗДО №12 для отримання усної інформації про результати опрацювання його повідомлення у робочі дні з 08.00 до 17.00 годин.

1.5. Інформація про номер телефону довіри КЗДО №12 та порядок його роботи розміщується на інформаційному стенді КЗДО №12 та на офіційному веб-сайті КЗДО №12.

1.6. Відповідальною особою за безперебійне функціонування телефону довіри КЗДО №12 та ведення обліку дзвінків є сестра медична старша. У разі відсутності спеціаліста з причин хвороби, відпустки чи ін. сеанс проводить завгосп.

2. Прийняття, облік і опрацювання повідомлень, що надійшли за телефоном довіри КЗДО №12

2.1. Опрацювання повідомлень, що надійшли за телефоном довіри КЗДО №12 (далі – повідомлень), узагальнення інформації про результати розгляду цих повідомлень здійснюються директором КЗДО №12.

2.2. Уповноважена особа при прийнятті повідомлень пропонує заявникові надати:

- інформацію про себе (прізвище, ім’я, по батькові, адресу, контактний телефон);

- іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення конкретного питання.

2.3. Під час проведення телефону довіри КЗДО №12 обробка персональних даних заявників здійснюється відповідно до вимог Законі України «Про захист персональних даних».

2.4. Відповідальна особа має право зв’язатися в разі потреби із заявником для уточнення інформації.

2.5. Небажання заявника надати інформацію про себе не є підставою для відмови в прийнятті його повідомлення. При цьому відповідальна особа повинна роз’яснити заявникові вимоги Закону України «Про звернення громадян».

2.6. При висловленні заявником бажання надіслати письмове звернення відповідальна особа повідомляє йому поштову адресу КЗДО №12.

2.7. Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (із змінами).

2.8. Відомості про заявника та порушене ним питання вноситься до банку телефону довіри КЗДО №12, що додається.

3. Перевірка інформації, що міститься в повідомленнях, розгляд звернень, облік і зберігання матеріалів.

3.1. За повідомленнями, отриманими під час телефону довіри, проводиться перевірка інформації.

3.2. Доручення про проведення перевірки інформації та розгляд повідомлень надається директору КЗДО №12 із залученням посадових осіб, до компетенції яких належить питання, порушене в повідомленні.

3.3. Перевірка інформації має встановити:

- наявність чи відсутність підстав звернення за телефоном довіри КЗДО №12;

- обставини (час, місце) і наслідки події, що стали причиною звернення за телефоном довіри КЗДО №12.

3.4. Посадовій особі, якій доручено проведення перевірки інформації, надається право:

- запрошувати заявника та інших осіб, котрі обізнані або причетні до фактів, які стали причиною звернення за телефоном довіри КЗДО №12 й одержувати від них усні та письмові пояснення, інші документальні матеріали, їх копії, що стосується перевірки інформації;

- зв’язуватися із заявником у разі потреби для уточнення інформації, одержувати від нього за згодою усні або письмові пояснення, інші документальні матеріали, їх копії, по суті звернення;

- залучати у разі потреби відповідних фахівців і отримувати від них консультації, а також письмові висновки, що можуть сприяти розгляду звернення;

- ознайомлюватися, вивчати в установленому порядку документи, що стосуються проведення перевірки інформації, їх копії.

3.5. За результатами перевірки інформації та розгляду звернення посадова особа, яка займалася розглядом звернення, готує обґрунтовану відповідь заявнику або службову записку директору КЗДО №12 (у разі, якщо звернення анонімне).

3.6. За підсумками роботи телефону довіри КЗДО №12 щоквартально складається звіт. Зміст повинен містити інформацію про:

- кількість повідомлень, що надійшли до КЗДО №12 за телефоном довіри КЗДО №12» за квартал, за наростаючим підсумком з початку поточного року;

- основні питання, що порушуються;

- результати розгляду.

3.7. Документи і матеріали розгляду звернень за телефоном довіри КЗДО №12 обліковуються й формуються справи.

ЗВІТ

про кількісний характер звернень громадян,

що надійшли до КЗДО № 12 «Світлячок» за І квартал 2023 року.

З В І Т

про кількісний характер звернень громадян,

що надійшли до КЗДО №12 “Світлячок»” за І квартал 2023 р.

/ назва закладу/

Звернення, що надійшли. З них:

За звітний період

За відповідний звітний період минулого року

письмові

-

-

на особистому прийомі

2

-

на виїзному прийомі

-

-

колективні

-

-

повторні

-

-

Загальна кількість звернень

-

Питання, які порушуються у зверненнях громадян

За звітний період

За відповідний звітний період минулого року

060

Соціальна політика. Соціальний захист населення

-

-

061

Про надання матеріальної допомоги працівникам закладу освіти

-

-

062

Про надання соціальної допомоги працівникам закладу освіти

-

-

070

Праця і заробітна плата

-

-

071

Про працевлаштування

-

-

072

Про нарахування та виплата зарплати та інших коштів працівникам закладу освіти

-

-

090

Охорона здоров’я

-

-

091

Про роботу в літній оздоровчий період

-

-

110

Житлова політика

-

-

130

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації

-

-

131

Про порушення прав дітей та їх батьків

-

-

132

Про порушення прав педагогів

-

-

133

Про неправомірні дії керівництва

-

-

140

Сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей

-

-

150

Фізкультура і спорт

-

-

170

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

-

-

171

Про ремонт, газифікацію, добудову закладу освіти

2

-

172

Про матеріально-технічне забезпечення закладу освіти

-

-

173

Про покращення організації освітнього процесу

-

-

174

Про зарахування дітей до ЗДО

-

-

175

Про харчування дітей та оплату за харчування

-

-

176

Про забезпечення перевезення дітей, педагогів на екскурсії

-

-

177

Про надання платних послуг

-

178

Про надання роз’яснень

-

-

190

Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини

-

-

191

Про роботу благодійних фондів

-

-

270

Інше

-

-

Всього звернень

2

-

Звернення, що надійшли. З Директор КЗДО №12 _________________ Ганна ІВАНЧЕНКО

На виконання Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року, Указу Президента України №700\2002 «Про додаткові заходи забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року «Про організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 «Про затвердження Інструкції», в закладі дошкільної освіти №12 проведено ряд заходів, а саме:

♦ заведені журнали обліку особистого прийому громадян, реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян; 1 і

♦ установлена скриня для питань та пропозицій громадян;

♦ оформлений інформативний куточок щодо порядку звернення громадян.

Щотижня директор веде прийом громадян з особистих питань та з питань

діяльності освітнього закладу, розглядає пропозиції, зауваження, прохання викладені батьками, радою, батьківським комітетом тощо, інформує Управління освіти про прийняті рішення, своєчасно здає звіти.
В закладі працює Телефон довіри: 55867, відповідальною особою є Трубнікова Н.В., сестра медична старша.

Особистий прийом проводиться в середу з 10.00 до 12.00 год та в п’ятницю з 14.00 до 17.00 год директором КЗДО №12 «Світлячок»- Іванченко Г.П.

В 2022 р. було три звернення: 1 - з питання зарахування дитини до дитячого садка. Скарг не надходило. На «телефон довіри» звернень не надходило.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян розглядався на виробничій нараді в грудні місяці 2022 року. Кожного року директор звітує про цю роботу перед громадськістю у червні місяці.

ГРАФІК проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради
Хто приймає Дні прийомуГодини прийому Місце прийомуХарактер питань

Міський голова
Величко Євген Олександрович
Четвер (попередній запис в Центрі Надання адміністративних послуг у м. Вознесенську: вул. Соборності, 14 або за телефонами 3-27-09, 4-04-17)


8:00 - 12:00

м. Вознесенськ, пл. Центральна, 1, каб. 22 (2-й поверх)
Секретар Вознесенської міської ради
Бальцер Вікторія Вікторівна

2-а та 4-а п'ятниця місяця

9:00 - 12:00
м. Вознесенськ, пл. Центральна, 1, каб. 24 (2-й поверх)Робота постійних комісій, депутатська діяльність, реєстрація виборців, об'єднання
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради




Середа


9:00 - 12:00

15:00 - 17:00



м. Вознесенськ, пл. Центральна, 1, каб. 21 (2-й поверх)
Житлово-комунальне господарство, архітектура, техногенно-екологічна безпека та надзвичайні ситуації, взаємодія з правоохоронними органами, організація мобілізаційної та оборонної роботи
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради


Четвер

9:00 - 12:00

15:00 - 17:00

м. Вознесенськ, пл. Центральна, 1, каб. 29 (2-й поверх)
Соціальний захист, охорона здоров'я, освіта, культура, спорт, молодіжна політика, релігія, тризм, опіка, охорона дитинства, робота з допризивиками
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради




1-а та 3-я п'ятниця місяця




13:00 - 17:00



м. Вознесенськ, пл. Центральна, 1, каб. 31а (2-й поверх)
Тарифна політика, енергозбереження, фінанси, інвестиції. економіка, проектна діяльність, транспорт, торгівля, підприємство, питання комунальної власності, житлові, земельні питання
Керуючий справами виконавчого комітету Вознесенської міської ради
Синявська Яна Сергіївна


1-ий та 3-й вівторок місяця


9:00 - 12:00


м. Вознесенськ, пл. Центральна, 1, каб. 28(2-й поверх)
Організація роботи виконавчого комітету, мілького архіву, діловодство і кадрова політика у виконавчих органах міської ради, інформаційна діяльність, надання адміністративних послуг
в.о. старости сіл Новогригорівка та с. Ракове
Кучеренко Наталія Василівна


Вівторок, четвер


8:00 - 12:00


Новогригорівська сільська рада вул. Самосенків, 79-а
Питання реєстрації/зняття з реєстрації проживання громадян, державної реєстрації актів цивільного стану на території відповідних сіл, які перебувають у складі об'єднаної територіальної громади, нотаріальної дії

Графік проведення сеансів «Гарячої лінії»

посадовими особами Управління освіти Вознесенської міської ради

на 2023 рік

Кожна остання п’ятниця місяця:

- з 14.00 до 15.00 – Кисільова С.В., начальник управління освіти – загальні питання у сфері освіти, питання соціального захисту працівників освіти, тел. 3-20-15;

- з 15.00 до 16.00 – Кожухаренко І.В, заступник начальника управління - начальник відділу дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти - питання загальної середньої освіти, зовнішнього незалежного оцінювання, тел. 3-20-79;

- з 8.00 до 9.00 - Гурмаза І.О., заступник начальника управління , тел.3-26-24;

- з 9.00 до 10.00 – Львова І.В., головний спеціаліст управління освіти – питання дошкільної освіти, соціального захисту дітей (харчування, оздоровлення), тел. 3-20-79;

- з 10.00 до 11.00 – Крючкова С.О., головний спеціаліст управління освіти – питання позашкільної освіти та виховної роботи у школах, тел. 3-20-79;

- з 10.00 до 11.00 – Карпова Ольга Миколаївна — начальник відділу матеріально-технічного забезпечення та розвитку,тел. 3-25-64;

- з 10.00 до 11.00 - Гончаренко Н.О. — начальник відділу-головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку, звітності та планово-фінансової діяльності, тел.3-26-24;

- з 11.00 до 12.00 - Романова Т.М., головний спеціаліст відділу дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти, тел. 3-20-79;

- з 13.00 до 14.00 — Літвінова О.С., начальник відділу юридичної роботи та діловодства, тел.3-20-79.

Кiлькiсть переглядiв: 412