Інформація

про вартість харчування дітей

у комунальному закладі дошкільної

освіти №12 «Світлячок» у 2024 році

Повідомляємо Вас, що 20.12.2023 року було прийняте рішення виконавчого комітету Вознесенської міської ради №53 «Про вартість харчування дітей у комунальних закладах дошкільної освіти у 2023 році». На підставі цього рішення та наказу №15 Управління освіти Вознесенської міської ради від 24 січня 2024 року «Про вартість харчування дітей у комунальних закладах дошкільної освіти у 2024 році» в КЗДО №12 «Світлячок» виданий наказ №15 від «15» січня 2024 р. « Про вартість харчування дітей

у комунальному закладі дошкільної освіти №12 «Світлячок» у 2024 році», в якому сказано, що харчування дітей в закладі дошкільної освіти №12 м. Вознесенська, які є членами інших територіальних громад, здійснюється за умови передачі міжбюджетних трансфертів до бюджету міста Вознесенська або за рахунок батьківських коштів, за винятком категорій дітей, передбачених абзацами третім, четвертим частини п’ятої статті 35 Закону України «Про дошкільну освіту», абзацом другим пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 26.08.2002 р. № 1243 «Про невідкладні питання діяльності дошкільних та інтернатних навчальних закладів» ( 1) розмір плати зменшується на 50 % для батьків, у сім'ях яких троє і більше дітей, та для батьків дітей, потерпілих від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;

2) не справляється плата за харчування у комунальному закладі дошкільної освіти№12 «Світлячок» з батьків або осіб, які їх замінюють, дітей – сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з інвалідністю, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», у сім'ях, у яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у державних і комунальних закладах дошкільної освіти).

Адміністрація КЗДО №12 «Світлячок».

НАКАЗ

від 09.01.2024 №12

Про призначення комісії з бракеражу

Продуктівхарчування та продовольчої

сировини в закладі дошкільної освіти №12 «Світлячок» у 2024 році

На підставі Законів України ”Про дошкільну освіту” (ст.35), ”Про охорону дитинства” (ст.5), згідно Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 17.04.2006 р. № 298/227 (п. 4.4.-4.6.), з метою чіткого виконання заявок, оцінки якості, кількості завезених до дошкільного закладу продуктів харчування та продовольчої сировини

НАКАЗУЮ:

1. Створити комісію з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини на 2024 рік у складі:

Голова комісії - Трубнікова Н.В., сестра медична старша;

Члени комісії: Тітенко В.П., завідувач господарства;

Жикова Т.М. - кухар.

2. Комісії з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини:

2.1. Здійснювати контроль за чітким виконанням заявок на продукти харчування та продовольчої сировини постачальниками, проводити оцінку якості завезених продуктів харчування та продовольчої сировини (запах, смак, колір, консистенція тощо) та кількості продуктів харчування та продовольчої сировини від постачальників відповідно з накладними.

2.2. Складати акти та надсилати претензійні листи до постачальників у разі не виконання заявок на продукти харчування та продовольчої сировини, при надходженні родуктів низької якості, при виявленні нестачі або надлишку одного з видів продуктів; .

2.3. При виявленні нестачі або надлишкупід час прийому одного з видів продуктів завгосп зобов’язаний припинити прийом продуктів харчування та продовольчої сировини. Подальший прийом та переваження сировини здійснювати всією комісією з бракеражу за участю представника постачальника, а також представника органу громадськогосамоврядування (від коллективу батьків – Надянош І.В.). Результати оформлюються Актом приймання у 2-х примірниках.

2.4. Комісія з бракеражу складає Акт бракеражу у 3-х примірниках при встановленні недоброякісності будь-якого продукту (зокрема з великим відсотком відходів). Неякісну продукцію разом із примірником Акта слід повернути постачальнику.

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор: Ганна ІВАНЧЕНКО

Кiлькiсть переглядiв: 414